naturalnesposoby.pl-mozg

Niezdrowe nawyki dla mózgu-JAK UCHRONIĆ SIĘ PRZED DEMENCJĄ I ALZHEIMEREM

Udostępnij innym ...

Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania „No to mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). JAK DLA MNIE REWELACJA!....>>>"
Niezdrowe nawyki dla mózgu-JAK UCHRONIĆ SIĘ PRZED DEMENCJĄ I ALZHEIMEREM
5 (100%) 1 vote

10 niebezpiecznych nawyków niszczących mózg. JAK UCHRONIĆ SIĘ PRZED DEMENCJĄ I ALZHEIMEREM (chorobami neurodegeneracyjnymi).

 
Czy wiesz:
– co prowadzi do akumulacji płytek miażdżycowych i niekorzystnych zmian w pamięci
– dlaczego bez glukozy nasz mózg nie działa
– jak telefony komórkowe oddziałują na mózg
– dlaczego, gdy jesteś chory nie powinieneś pracować umysłowo a odpoczywać
– co może prowadzić do demencji i zmniejszenia objętości mózgu
– dlaczego zwykła nuda jest niebezpieczna dla mózgu
Mózg jest odpowiedzialny za funkcje życiowe, dlatego utrzymanie go w zdrowiu i funkcjonowanie na optymalnym poziomie jest koniecznością.
 

Poniżej masz 10 nawyków, które negatywnie wpływają na mózg i musisz natychmiast je przerwać.

1/10. Telefony komórkowe

Pola elektromagnetyczne emitują promieniowanie, które jest wyjątkowo szkodliwe dla ludzi.Samo tylko spanie obok telefonu komórkowego rozprasza uwagę!
Według badań przeprowadzonych przez szwedzkich naukowców, promieniowanie z telefonu komórkowego powoduje zmieszanie, bóle głowy i jest również związane z nowotworami, w tym guzami mózgu. Aby zminimalizować ryzyko, ogranicz używanie telefonów komórkowych i trzymaj się z dala od nich tak często, jak to możliwe.

2/10. Dzień bez śniadania

Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia. Przyżycie dnia bez śniadania powoduje spowolnienie metabolizmu, a mózg wyłącza niektóre ze swoich funkcji.
Według japońskich badań ludzie, którzy regularnie pomijają śniadania, są o 36% bardziej narażeni na krwotok mózgowy. Z kolei, funkcjonowanie mózgu jest znacznie lepsze, jeśli jest odpowiednio odżywiony każdego ranka.
Bez glukozy nasz mózg po prostu nie działa. Ludzie mają trudności ze zrozumieniem nowych informacji, mają problemy ze zrozumieniem obrazów i wyobraźnią przestrzenną, a także z zapamiętywaniem.

3/10. Praca w czasie choroby

Kiedy chorujesz, organizm i układ odpornościowy ciężko pracują, aby zwalczyć infekcję. Praca w czasie gdy jesteś chory przedłuża jej długość i zwiększa podatność na kolejne problemy, wpływając również na funkcjonowanie mózgu.

4/10. Przejadanie się

Nadmierne spożycie pokarmów powoduje nadwagę, a często również otyłość. Często spożywamy pokarmy ubogie w składniki odżywcze, które powodują nadmierne spożycie i stały głód. Niedobory składników odżywczych zmniejszają wydajność mózgu i mogą prowadzić do demencji i zmniejszenia objętości mózgu.

5/10. Powściągliwość w kontaktach z ludźmi

Komunikacja ustna różni się od pisemnej na różnych poziomach, w tym także, że używana jest w jej trakcie inna część mózgu. Biorąc pod uwagę, że ludzie są zwierzętami społecznymi i powinni komunikować się między sobą, fakt, że brak komunikacji ustnej i interakcji społecznych może powodować lęk i depresję, nie jest zaskoczeniem.

6/10. Brak snu

Regularny i wysokiej jakości sen ma ogromne znaczenie dla ogólnego stanu zdrowia, w tym zdrowia mózgu. Podczas snu mózg wykonuje dwie ważne czynności: utrwala wspomnienia i eliminuje toksyny. Brak snu prowadzi do akumulacji płytek miażdżyciwych, zmian w pamięci i zwiększonego ryzyka chorób neurodegeneracyjnych.

Polub i udostępnij innym, może się komuś przydać
 

7/10. Nuda

Neuroplastyczność to zdolność mózgu do różnorakiego myślenia, utrzymywania wspomnień i tworzenia nowych połączeń. Brak stymulacji intelektualnej prowadzi do spadku skuteczności mózgu.

8/10. Palenie tytoniu

Według badań z 2004 r., wykazano, że samo palenie papierosów powodowało uszkodzenie żywotności neuronów i błon komórkowych w śródmózgowiu i błonach komórkowych robaka móżdżku. Te regiony mózgu biorą udział w różnych funkcjach motorycznych oraz równowadze i koordynacji.
Na szczęście nasz organizm jest wytrzymały i znaczna część uszkodzeń spowodowanych przez palenie może zostać odwrócona w pewnym okresie czasu.

9/10. Cukier

Wysokie spożycie cukru jest szkodliwe dla każdej komórki, tkanki i narządu w ciele, w tym ośrodkowego układu nerwowego. Zostało naukowo udowodnione, że istnieje silny związek między nadwyżką spożycia cukru i chorobą Alzheimera.

10/10. Zanieczyszczenie powietrza

Noszenie maski tlenowej wydaje się być jedynym sposobem uniknięcia zanieczyszczenia powietrza. Mózg, którym oddychamy, jest pełen szkodliwych substancji chemicznych, które wpływają na wszystkie aspekty ludzkiej kondycji.
Stwierdzono, że zanieczyszczenie powietrza powoduje między innymi upośledzenie funkcji poznawczych i kurczenie się mózgu. Wszystko, co oddychamy i wchłaniamy przez skórę, ostatecznie dociera do krwioobiegu i wpływa na każdy pojedynczy organ, łącznie z mózgiem.
Według naukowców zanieczyszczenie powietrza jest związane z rozwojem i pogłębianiem się choroby Alzheimera, choroby Parkinsona i innych chorób neurodegeneracyjnych.

Jeśli spodobał Ci się ten wpis, to polub i udostępnij dalej oraz poznaj inne wpisy na blogu     Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania „No to mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). JAK DLA MNIE TO REWELACJA !!! .....>>>"      

Tagi: alzheimer, cukier, demencja, glukoza, głód, infekcja, miażdżyca, mózg, niedobory. niezdrowe nawyki, niezdrowe nawyki dla mózgu, nuda, odporność, pamieć, papierosy, sen, smog, śniadanie, zanieczyszczenie, dlaczego jeść śniadanie, powietrze,


Udostępnij innym ...

Comments

comments

Dodaj komentarz